Piff & Puff <3

I dag ska jag träffa Piffen :) Vi ska gå på stan en stund och sen ska vi hem till mig. Vi köper nog med oss lite jordgubbar hem som vi kan äta till kladdkakan jag & mamma bakade igår. Vi tänkte försöka planera lite inför midsommar, för då ska vi upp till en stuga i Säter. Det är egentligen inte så mycket att planera, mest prata om vad man ska ha med sig för kläder och grejjer :) Jag hoppas verkligen på fint väder till midsommar för annars blir det inge kul. Man vill ju kunna bada så jag hoppas det är varmt i vattnet :)
Nej, nu ska jag börja göra mig iordning, ska gå till bussen om typ en timme.

Jag har lagt in bilder från västerås på min bdb nu så ni kan ju kolla in dem om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0