Rubrik

Ja, ibland så är det svårt att hitta på en bra rubrik ;P

God morgon sötnosar!
Hoppas att ni har sovit gott i natt för det har jag. Eller ja, jag har sovit skönt nästan hela natten.. Vaknade tidigt av mamma som verkligen inte kan prata tyst med pappa på morgonen! Det spelar ingen roll om klockan är typ halv sex hon pratar lika högt som om klockan skulle vara ett mitt på dagen... jag har försökt säga åt henne men det är min mamma och hon har glömt det tills morgonen efter ;) . haha.

Igår så skrev jag ju att jag inte hade hittat några gladiatorsandaler i Uppsala men att jag kanske skulle beställa några från en hemsida. Jag beställde dem igårkväll plus en klänning som jag tycker är jättesöt! Saken är den att man kan ju aldrig vara riktigt säker på storlekar när man beställer från nätet... speciellt skor för det har jag aldrig beställt från nätet, bara köpt i affärer där man kan prova ;P . Men jag får väl hoppas på att de passar, är sköna och är snygga på.

Senare i dag så ska jag träffa min vän Sara, hon kommer hit så vi får väl se vad vi hittar på :)

Vi hörs senare!

             
Skorna & klänningen beställde jag från www.ellos.se :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

vad fina saker :)

jag känner igen dig med det där att ha högljudd mamma, eller min kära mamma drar på hårtorken kl. 7 på morgonen varje idag :O hahaha ;P

2008-06-27 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0