Tisdag

Det gick jättebra att jobba igår :) Det var typ en månad sen sist jag hade jobbat så jag trodde att man skulle behöva bli påmind om lite saker men jag kom ihåg ;P Så det gick riktigt bra! Jobbade mellan 13 och 20 så det blev iaf 6 timmar och 15 min med lunch och rast borträknad, så det blev lite pengar iaf :)
Farmor var snäll och hämtade mig när jag slutade, så vi handlade lite och sen åkte vi hem.

Vad ska man hitta på idag då? Jo, jag ska nog åka till farmor & farfar och vara där. Peter, Nina, Källa & Viggo skulle komma ut lite senare så jag passar på att träffa dem också:) De kom hem i söndags från Egypten, där hade de varit i två veckor!! Så dem lär ju vara bruna som pepparkakor, åå jag vill också! :)

Nej, nu ska jag gå och äta frukost. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0