Tråkigt, tråkigt, tråkigt!

Fy faan vilken tråkigt dag! Jag har legat framför teven mellan typ nio och ett eller nånting!  Kollar på en serie som heter "Coupling" som pappa har lånat av Peter. Man blir så trött av att bara ligga framför teven också, känner sig typ hängig :/ Det finns absolut ingenting att göra! Det var synd att Johanna inte hade pengar till bussen annars så hade hon kommit ut och det hade varit roligare än att sitta här själv och kolla på tv..

Nu blir inte midsommar som man hade tänkt sig heller... det blir inte av att vi åker upp till Säter över helgen :/ . Synd, för jag hade sett fram emot det, men men det blir inte alltid som man har tänkt sig.
Så på midsommarafton blir jag hemma, tror att Mattias har bestämt sig för att vara här också. Sen på midsommardagen så kommer nog Sandra & Jimmy iaf :) Då blir det brännboll (om någon fixat det i år) och sen grillning. Så det blir midsommar med Piffen den ena dagen iaf :) Det blir säkert bra det! Men som sagt, det är lite tråkigt att vi inte åker upp till Säter.

Men jag längtar lite till helgen ändå, midsommar brukar vara mysigt så länge det är fint väder. Det kan ju få vara soligt då tycker jag :)

Aja, nu ska jag återgå till teven och tråka.. Tjaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0