Uppsala = inga gladiatorsandaler...

Gick på stan med farmor i typ två timmar idag. Vi hittade en fin klänning som farmor köpte men inga skor till mig.. Jag tyckte att jag hade gått igenom varenda skoaffär i hela uppsala. Fast sen när jag kom hem så kom jag på att jag hade totalt glömt bort August Johansson... men men den får jag ta en annan dag, kanske. Jag har hittat ett par gladiatorsandaler på en hemsida som jag tycker är helt okej, så jag tror att jag beställer dem och passar dem inte så får jag väl skicka tillbaka dem :) Farmor & jag åt på donken idag också,skitgott! Men inte direkt nyttigt.. :/ usch, jag vill verkligen börja träna ordentligt men jag vet inte vad jag vill göra och jag har ingen motivation till det heller.. :( Men mamma och jag gick iaf en promenad för en stund sen så det är ju bättre än ingenting iaf!
Nej nu ska jag sätta mig framför teven med mamma och pappa och kolla på fotboll. (jag vet, den började för typ 40 min sen men jag ska kolla resten iaf ;P) Det är mellan Ryssland och Spanien. Bryr mig inte så mycket om vilka som vinner men jag tror på Ryssland. Aja, nu ska jag kila! Byeee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0