Vissa har ju tur ibland

Jag måste bara säga att min pappa kan ha bra tur ibland.. Han fick en paketavi i måndags där det stod att det var från Ginza och att paketet vägde 1,6 kilo. Det var ingen i familjen som hade beställt något, så vi fattade ingenting. Men så hämtade han paketet igår. Det visade sig att pappa hade vunnit en tävling och vunnit Iron Maiden-saker :D . I vinsten ingick: en dvd med konserter från 80-talet, ett bältesspänne, en "tygaffisch", en jacka och en t-shirt! Haha, t-shirten var för liten för pappa men den passade mig perfekt så den fick jag :D . Men snacka om tur min pappa har ibland :) Han har vunnit flera gånger när det gäller att skriva en bra slogan :)

Själv så väntar jag på att de ska ringa och säga att jag har vunnit backstage pass till Ladies night ;)

Kommentarer
Postat av: emma

vilken tur han har då! :)

jag håller tummarna för att dom ringer dig också då ;)

2008-06-25 @ 10:21:34
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0