~17 mars 2008

Praktik i tre veckor på Clas Ohlson igen. Men jag kom aldrig iväg idag. Vaknade av väckarklockan runt 5 i morse och hade världens huvudvärk. Men jag gick upp och tog en alvedon och gjorde mig i ordning. När jag hade klätt på mig, sminkat mig och skulle äta frukost så hade huvudvärken fortfarande inte släppt, plus att jag mådde illa.. Jag tvingade i mig en halv macka, men mer gick inte i. Jag lade mig ner och vilade och kände att jag inte kunde gå iväg. Det gjorde jag nog rätt i för när mamma hade åkt (jag skulle åkt med henne) så kräktes jag. Usch, jag mår inge vidare! :( Hoppas bara inte jag blir ordentligt magsjuk! :(

Kommentarer
Postat av: Liisa

Var på stan idag, gick ner på Clas Ohlson då. men såg dig inte. men då var du sjuk. du får krya på dig! :)

2008-03-17 @ 15:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0