~2 mars 2008

Plugga, plugga, plugga... usch jag orkar verkligen inte! Jag måste bli hyfsat klar med ett stort arbete i turism i dag eftersom jag åker på lördag och det ska vara inlämnat nästa vecka. Sen har jag ett prov på onsdag och ett annat prov på fredag! Jag är ju tvungen att plugga hela veckan, när fan ska jag hinna packa då!? Usch, jag blir så trött! Det kan gå flera veckor i skolan när det är hur lugnt som helst och sen så kommer allting på en vecka,
kan dem lära sig att planera bättre!
Det ska bli så skönt att vi åker på lördag, få komma bort från alting. Jag läängtar!!

Jag skrev aldrig något mer senare igår. Efter maten skjutsade mamma & jag in pappa till stan & på kvällen gick vi en promenad med Elvis. Sen hämtade vi pappa & sen kollade vi på melodifestivalen.

Nej, nu måste jag återgå till pluggandet! "/


puss&kram!




Hej igen!
Har precis ätit en stor, fet pizza.. Inte nyttigt men det var väldigt gott! & man äter inte pizza så ofta, så ibland får man unna sig det :) Vi åt dessutom pannkakor till lunch idag, hur gott som helst! Det var skitlänge sen jag åt det, mums.
Jag har suttit framför datan i typ sju timmar med skolarbete.. det har väl gått lite framåt men man blir så jäkla trött när man sitter så länge. Plus att jag ska fortsätta med det så fort jag har skrivit klart här.. "/

I morgon har jag egentligen en lektion, men i fredags sa vikarien så här: "Ni behöver inte komma på måndag om ni vill. Jag kommer att vara här men ni får jobba hemma om ni vill." Vi har liksom bara den lektionen så imorrn blir jag hemma hela dagen :D . Men hallå, vad tror hon? Det kommer ju knappast komma nån om man inte behöver gå.. haha. Men det blir ju ingen slapp dag imorrn eftersom jag har massa att plugga... "/ Men men..

Åter till pluggandet...

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag tjocka i mig hamburgare till middag. snacka om tjockis man är nu. ;P

2008-03-02 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0