~20 mars 2008

Påsklov - skönt! :)

Aj, jag har rikitgt jäkla ont i mina fötter nu asså "/ . Man sitter ju inte speciellt mycket när man jobbar i butik.. Börjar kl.07 och har en rast från 9.40 - 10.00, sen öppnar butiken och jag jobbar till kl.16. Så det är på lunchen som man kan sitta ner och vila fötterna i en timme. Men idag blev det inte så för jag skulle springa lite "ärenden". Först upp och köpa mat på Ica, sen ner och äta, sen upp och möta alexandra för att hämta min studenmössa (Ja, den har äntligen kommit :D) och sen ner igen för att äta klart & sen till pappas jobb för att hämta en grej. Allt gjorde jag på 45 minuter så jag kunde sitta ner en kvart innan det var dags att sätta igång igen :b
Mötte mamma när jag slutat för vi skulle till Maxi och handla. Jag tål inte att handla när det är så mycket folk som det var där idag! Fy fan, man blir ju tokig på alla människor!
I alla fall, sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Provade min studentmössa, den känns ju inte så som den storleken som jag provade ut satt... Den här känns mindre och den ser konstig ut. Vad trött jag blir.. Hoppas verkligen att den sitter bra sen när man väl ska använda den! I paketet låg också ett glas med ingraverat namn, en penna, visselpipa, kondom, en programpin & en t-shirt. T-shirten fick man med gratis. Jag hade beställt en collegetröja och ett par mjukisbyxor också men det kommer senare.
Aja, nu är det lov i alla fall. Det känns skönt, jag har inte planerat speciellt mycket så det blir väl att ta det lugnt :)

Hur många har gått påskkärringar idag då? ;b Glad Påsk!


puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

vi var också på maxi. man orkar bara inte med allt folk. fast tur att vi inte skulle ha så överdrivet mkt. men ändå.. :O

2008-03-21 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0