~21 mars 2008

Långfredagen, fast det känns som att det är lördag, eftersom att hela familjen är hemma och man fick sova hur länge man ville imorse. Fast självklart så hade jag glömt stänga av alarmet på mobilen så jag vaknade 05.10 imorse...som tur var så somnade jag om och gick upp vid typ halv nio istället.
Gick en promenad med mamma och när vi kom hem plockade hon ihop ett påskris som jag pyntade sen :) .
Sen skulle jag baka kakor. Bakade likadana dagen innan vi åkte upp till Kläppen, men då blev dem misslyckade så därför skulle jag prova igen. Det gick mycket bättre den här gången, de blev jättegoda! :)
Efter det så har jag städat och dammsugit hela huset eftersom släkten kommer imorgon. Pappa fyller år och så är det ju påskafton också.
Ikväll blir det myskväll framför teven. Först "Så ska det låta" sen lite "Let's dance" och sen "Hjälp!" Hoppas alla får en skön fredagskväll!

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Carola är med i så ska det låta ikväll. :S haha

2008-03-21 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0