~22 mars 2008

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år!! Grattis till världens bästa pappa som fyller år idag :) <3
Släkten kom på middag och fika ikväll. Det var trevligt! Dem har precis åkt hem. Kusinerna var på topphumör, dem busade hela tiden. Det var ett tag sen jag träffade dem så det var mys! Jag har gjort en tårta idag också, med marsipan-kycklingar och rosor & allt ;) . Bild finns på min bilddagbok.
Ska snart kolla på film med familjen, "Så som i himelen" går på ettan klockan 21 så den ska vi kolla på.
Usch,  jag börjar bli förkyld igen "/  Det började igårkväll, antagligen pga promenaden som mamma och jag gick på dagen.. Det blåste ganska rejält. Vill inte, vill inte bli sjuk! Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. Jag ser att det är några stycken som läser min blogg iaf, ni kan väl slänga in en kommentar så jag får veta vilka som läser, man blir ju nyfiken :)

Justja... GLAD PÅSK!

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Glad påsk :D

2008-03-23 @ 00:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0