~23 mars 2008

Usch, fy fan, jag har skitont i halsen idag och snorig. Håller på att hosta sönder halsen känns det som... Varför ska man bli sjuk när man har lov och ska ha kul? Usch!

Mamma och jag åkte in till stan vid halv elva för att handla lite. Först åkte vi till skopunkten för jag ville kolla lite på skor till studenten, hittade flera par som var fina så jag ska kolla en annan dag igen. Sen handlade vi lite på coop forum. HAHAHA, fy fan va kul det va! Jag hittade en jättekonstig sak ;b Det var nån sorts squasch tror jag, men den såg ut som en jättedildo HAHA! Mamma och jag asgarvade ;D haha, den var skitful!
Sen när vi skulle åka hem så sa mamma att vi skulle ta nya E4:an hem, samma som vi åkte till stan på. Så det gjorde vi. Men efter tag så sa mamma: "Har vi missat en avfart tror du?" HAHA, vi fattade inte vart vi var påväg nånstans och det kom ju aldrig någon avfart xD Till slut så kunde vi svänga av - mot björklinge/vattholma HAHA. Så vi fick åka runt björklinge innan vi kunde åka genom bälinge och hem ;b Vilket äventyr!
Har spelat lite guitar hero 3 med lillebror nu, jag är ju faktiskt ganska duktig, haha! Iaf på den lätta nivån, har kört några på medium också, men det är inte lika kul ;b

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0