~24 mars 2008

I dag har jag & Lisen åkt in till stan för att hyra film. Först åkte vi in till Unik, men dem hade ingen film som vi ville se så då åkte vi till Ica väst och dem hade en film som vi ville se men den var uthyrd. Så då åkte vi till sist till Statoil och hyrde film där. Det blev "Kärlek på menyn", så den ska vi se om någon timme.
Har precis övningskört med mamma, skjutsade Jesper och hans kompis till några andra kompisar. Så nu sitter jag och väntar på att Lisen ska ringa. Vi ska ner till stallet och mata hästarna, sen hem och kolla på Parlamentet. Björn Gustafsson är med ikväll :D Sen efter det ska vi kolla på filmen, mys! :) Vi kom fram till att vi har inte gjort något tillsammans på typ tre månader! & vi bor ju grannar va fan! :P Så vi tyckte att det var dags att hitta på något nu :)

Nu vill jag bli frisk! Jag är så trött på att behöva snyta mig exakt hela tiden och hosta. Jag har använt upp mer än 30 näsdukar på de här två-tre dagarna, vill bli frisk!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0