~25 mars 2008

Nu är jag så jäkla trött på att snyta mig varannan minut! Orkar inte med att vara förkyld, vill bli frisk nu!!

Igår var jag ju som sagt med Lisen, det blev en trevlig kväll. :) I dag blir jag väl bara hemma hela dagen, orkar inte göra så mycket annat när man är sjuk.. Ska väl åka med mamma och handla ikväll när hon kommit hem, men det är väl det enda intressanta som händer mig idag. Jag skulle ju åka till Mattias mamma i Skultuna på lovet också, men det är inge kul att åka någonstans när man är sjuk. Så det blir väl antagligen inte av.. Synd, för det var jättelänge sedan jag var där. Får ta det på någon helg sen :)

Nej, nu ska jag gå och snyta mig...igen!

puss&kram!



Hej igen! Klockan är 21.31, sitter och kollar på House med pappa, ganska kul serie faktiskt. Haha, snacka om frustrerande det borde vara att ha någon som han til chef  :b . Vad har jag gjort denna spännande dag då? Kollade på filmen som vi såg igår, fast jag kollade på den med pappa. & vet ni? Den slutade likadant idag! ;) Sen har jag suttit vid datan, spelat lite guitar hero 3, kollat på tv & spelat kort med lillebror för ovanlighetens skull. När mamma kom hem så åkte jag med henne när hon skjutsade Jesper till en kompis som han ska lana hos. Sen åkte mamma & jag till Gränby centrum och handlade. Efter det så åkte vi till Max och köpte hem mat. Jag tog ett skrovmål, har aldrig köpt det förut, men fy fan vad gott det var! Så nu vet jag vad jag ska äta de få gånger som jag äter på Max, haha! Imorgon ska pappa till sjukhuset för, förhoppningsvis, sista gången med sitt operationssår efter den avslitna hälsenan. Hoppas verkligen att det är läkt och att han kan börja träna upp foten och benet på att gå igen. Eventuellt ska jag träffa Sandra på stan imorgon och gå på stan en stund. Men det beror på hur jag mår i morgon om jag orkar gå på stan. Förhoppningsvis så mår jag bättre i morgon, orkar inte vara förkyld längre! Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen ska jag nog gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0