~26 mars 2008

Vaknade imorse och hade skitont i nacken, nackspärr! Inte skönt alls, fy fan. Har haft ont hela dagen och det har fortfarande inte släppt.
Gjorde våfflor till lunch åt mig & pappa i dag, det var våffeldagen igår men det gick lika bra att äta i dag ;b . Sen kom mamma och hämtade oss vid tolv. Pappa skulle till sjukhuset och jag skulle ner på stan med Sandra en stund. Det tog på krafterna, jag var trött efter den lilla tiden vi gick på stan! Jäkla förkylning! Annars kan man gå på stan nästan en hel dag utan att bli trött. Jag vill bli frisk!! Tog samma buss som pappa hem. Nu ska han börja stödja på foten försiktigt, men såret är fortfarande inte läkt (!) Han opererades den 14 februari och det ska bara ta någon vecka för såret att läka och hans har inte läkt än! Helt sjukt, men det beror mycket på diabetesen. Det tar längre tid då. Doktorn sa att det skulle räcka med två veckor till trodde hon, så det hoppas jag på! Har varit med Lisen en stund på eftermiddagen också :) Sen åt jag lite mat och efter det så åkte jag & mamma till farmor och farfar och hälsade på. Farmor har också varit på sjukhuset i dag, hon opererades för någonting som jag inte förstod var det var.. Men det hade gått bra iaf :) Nu ska jag försöka sova, om förkylningen tillåter! Jobbigt att vakna av att man inte kan andas eller av en hostattack! Usch, usch! God natt!

puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Liisa

värsta oturen ni har med skador och sjukdomar. :/ hoppas det blir bättre för alla snart iaf. :)

2008-03-27 @ 11:23:52
URL: http://liisasaarelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0