~27 mars 2008

Vaknade imorse och nackspärren hade fortfarande inte släppt, nej den hade blivit värre! Aj, det gör ju så förbannat ont! Jag kan ju knappt vrida huvudet åt varken vänster eller höger. AJ! :(
I dag var första dagen på lovet som jag inte har gått upp tidigareän klockan nio. Jag har alltid vaknat vid typ åtta - kvart över åtta! Visst, jag vaknade vid den tiden i dag också men jag gick inte upp :b Nej, jag låg kvar och halvsov ända till 10.40. Så skönt. Jag gick upp då för att jag fick sms av Lisen. Hon undrade om jag skulle hålla henne sällskap när hon jobbade i dag. Eventuellt så kanske kanske ska jag få börja jobba där, men bara kanske. Så då är det ju bra att vara sär och kolla hur man gör :) Men först åkte vi till Ikea med Marie, de skulle köpa nytt täcke till Lisen. Sen fick vi skjuts till lasern. Hjälpte Lisen att städa och så innan hon skulle öppna. Sen blev det kaos! Alla kom in på samma gång och telefonen ringde stup i ett, så jag fick ju se ett skräckexempel på hur det kan vara vissa dagar.. Men men, det gick ju bra iaf! De stänger klockan åtta, så typ halv nio hämtade Ronney och Marie oss så åkte vi hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska väl sova snart, är ganska trött så varför sitta uppe när man kan få sova länge? God natt!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0