~28 mars 2008

Usch, det är fredag i dag. i vanliga fall brukar jag älska fredagar, för då är det ju helg liksom! Men i dag känns det bara jobbigt att det redan är fredag, eftersom då är lovet snart slut.. Jättekul, med tanke på att jag har varit sjuk typ hela lovet! Nej, en vecka till skulle inte sitta fel. Men man får göra det bästa av situationen.
Det ska iaf jag göra, för jag ska äta tacos ikväll, haha :) Det är ju så jäkla gott, skulle kunna leva på det tror jag :b
Oj, nu kom mamma precis hem så nu ska vi upp till Ica och handla. Skriver mer senare! Bye bye!

Mätt och belåten...? Nja, jag åt nog lite för mycket av tacosen.. som jag alltid gör när det är tacos, haha. Men det är ju så gott, så man äter alldelles för mycket. Men det är det värt, tacos är ju hur gott som helst! :)
Vad har jag haft för mig i dag då? Inte mycket alls faktiskt. Det har varit en ganska seg dag. Jag har varit duktig att plugga i några timmar iaf. Vi ska ha nationellt prov i svenska någon gång efter praktiken så jag har läst igenom alla dem papperna. Men det blev jag så trött av så jag sov i någon halvtimme :b Men fortsatte sen att läsa tills jag hade läst allting, så jag känner mig lite duktig! Sen när mamma kom hem så åkte vi till Ica och handlade allting till maten och så. När vi kom hem så hjälptes vi åt att laga maten, jesper fick hjälpa till lite han också. & nu har vi ätit och plockat undan och jag är proppmätt. Ska väl snart bege mig till teven där jag ska spendera resten av kvällen, mys med familjen<3 Ska kolla på "Så ska det låta" och sen "Lets dance" :)

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0