~29 mars 2008

I dag gick jag och mamma en promenad i det fina vårvädret, skönt! Samtidigt som vi gick en promenad så byggdes det en ny vägg hemma. Japp, pappa och mamma har pratat med Anders om att vi vill ha upp en vägg och i dag byggdes den. Det känns lite ovant, men det kommer nog bli jättebra när vi fått upp lite färg/tapeter på väggen . Bilder på hur det ser ut just nu finns på min bilddagbok :) På eftermiddagen åkte hela familjen in till stan. Jag skulle köpa skor till studenten och sen skulle vi inte göra så mycket mer. Vi parkerade vid Ikea. Jag & mamma gick in på skopunkten och pappa och jesper gick in på Ikea. Jag köpte ett par vita skor med liten kilklack på som jag har kollat på förut. Sen gick vi in på Ikea och kollade lite sen gick jag och Jesper in på coop forum och köpte godis. Det är ju faktiskt lördag och då får man äta godis ;) Sen var det tänkt att vi skulle åka hem men vi hamnade på en kinarestaurang istället, på Java. Jag är ganska kräsen när det gäller att prova på nya maträtter, så jag har alltid haft någonting emot kinamat. Men jag har aldrig smakat, haha. Men i dag åt jag på en kinarestaurang! Haha! Jag åt friterad fläskfile med ris, det var faktiskt helt okej :b .
Kollade på "Körslaget" som började ikväll, eller jag kollade på halva programmet för jag kollade på "Sing a long" sen. Körslaget var ganska tråkigt.. Men E.M.D var ju med i Sing a long så det är klart att man kollade på det istället ;)
Usch, sista dagen på lovet i morgon.. :( Sen ska man upp klockan fem på måndag igen..

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0