~3 mars 2008

Har ingen skola i dag, men har två prov den här veckan & två arbeten som ska vara klara.. Så det blir ingen vilodag inte, det blir att sitta och plugga.. "/
Vi har ett prov nästa vecka också som läraren planerade in i fredags. Jag frågade efter lektionen om jag kunde göra det innan eftersom jag är ledig den veckan, men nej då ska jag göra provet den 12 maj!! Kul, då kommer man ju inte ihåg nånting från lektionen... Den där läraren är konstig, han visste att jag skulle vara ledig då och sen så får jag inte göra provet förrän i maj, schysst.. Nej, just nu är det bara jobbigt i skolan..
Har precis pluggat lite religionskunskap om islam, vi har prov på det på onsdag. Det känns som om man känner igen allting när man läser det, men gäller det ju att man ska komma ihåg det på provet också och det brukar man aldrig göra..

5 dagar kvar nu...<3

puss&kram!



Har precis omstylat min blogg, som ni säkert ser. Vet inte om jag blev nöjd, men det får vara så tills jag hittar på nåt annat. Jag har hjälpt Liisa med hennes också, hoppas du blev nöjd och att det var så du hade tänkt dig :)
Nu måste jag återgå till pluggandet efter en lite paus.. usch, jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Liisa

det blev jättebra :D

2008-03-03 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0