~4 mars 2008

Vi hade nån jämställdshetsdag i skolan i dag.. Det var två föredrag och en kort lektion där vi såg en film. Visst, det första föredraget var ganska kul att lyssna på men det andra, jag höll på att somna! haha, så ni kan ju räkna ut att det inte var lika kul som det första. Men vi slutade klockan två så det var ju skönt. Gick med Sandra till stationen och Mattias kom sen så vi tog samma buss hem till mig. Pluggade lite religionskunskap när jag kom hem, hoppas att det går bra på provet imorrn...
& apropå i morgon.. Sandra & jag ska ha vår "aktivitet" halv fem i morgon. Det hör till ämnet fritidsturism att man ska planera en aktivitet för klassen. Så vi har skrivit om linedance och det kommer några från SHSD som ska ha en uppvisning och sen ska vi få prova på. Det ska bli kul, men lite nervöst också.. Vi är egentligen fyra i vår grupp men det är jag & Sandra som har gjort allt jobb. Vi har kontaktat dem som ska komma, vi har bokat sal & datum, vi ska köpa fika för våra egna pengar mm. Dem andra har skolkat ganska mycket och när dem väl är där så sätter dem sig inte ens vid oss! Så Sandra & jag har tröttnat på dem om man säger så. Dem var borta båda lektionerna förra veckan så dem har ingen aning om vilken tid & var vi ska vara imorgon. Vi sa till dem förut om vilket datum det var och dem har haft hela dagen på sig i dag att fråga oss om i morgon! Vi har nämligen haft samma schema i dag och vi har sett dem flera gånger. Men jag sa till vår lärare att vi tänker inte springa efter dem utan dem får ta ansvar för det själva. Som tur var så höll vår lärare med. Men man blir ju irriterad på att dem inte bryr sig! Oj vilken lång disskussion det blev om det, haha.
I morgon ska pappa in till sjukhuset igen för att dem ska kolla operationssåret igen... Om det inte ser bra ut eller om dem tror att det inte hinner läka tills vi åker till Kläppen så måste pappa stanna hemma.. :( Faan! Det blir ju inte samma sak om pappa inte följer med, alla har ju åkt med varje år & nu ska ett jävla operationssår komma och förstöra, fan heller!! PAPPA MÅSTE KUNNA ÅKA MED!!<3
Hoppas, hoppas, hoppas att det ser bra ut i morgon... Önska mig lycka till på provet också! :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Liisa

min lärare och hennes dotter dansar linedance SHSD. därför vi brukar dansa det i skolan. as kul ju! :D

2008-03-04 @ 19:12:46
Postat av: Liisa

i SHSD.*
fast jag brukar säga ADHD för jag kommer aldrig ihåg vad det heter, nästan lika bokstäver ju xD

2008-03-04 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0