~5 mars 2008

Linedance - aktiviteten som vi hade i dag blev rikitgt lyckad! Alla verkade tycka att det var jättekul, både klassen & dem som kom från SHSD :) Så det var jättekul! Plus att Sandras kakor som hon hade bakat var jättegoda, haha halva klassen & dem från SHSD ville ha receptet ;P Vi höll på mellan halv fem och kvart i sex ungefär, så mamma kom och hämtade mig vid kl.18. Sen i princip åkte vi hem och vände. Det var gympa klockan 19.30, så vi hann knappt hem innan vi åkte igen. Men det var skönt att komma iväg iaf!
Pappa har varit på sjukhuset i dag också, det  var positivt! De tog bort de elva stygnen, det hade inte läkt ordentligt på två ställen så där tejpade dem.. låter lite konstigt men det gjorde dem iaf. Så pappa har sagt att om det inte blir sämre så kan han åka med upp till Kläppen! :D Wihoo! Shit...vi åker på lördag, fan vad fort det har gått! Men det ska bli så skönt och kul att äntligen komma upp till Kläppen igen! Stugan där uppe känns nästan som ett andra hem fast man bär där bara en vecka om året, jag stormtrivs där kan jag säga! Älskar stället! <3
Just det! Jag hade ju prov i religion i dag, det gick ganska bra tror jag. Men jag har prov på fredag igen, i Naturkunskap astronomi.. Det är inte så mycket att läsa och så men jag vet inte om jag kan det direkt.. Det visar sig!
Nu ska jag snart gå och sova, God natt!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0