~7 mars 2008

Provet i astronomi som jag skrev i dag gick bra! :) Så det känns skönt.
Det här inlägget är det sista innan en lång paus, ska vara borta i en vecka, åker i morgon så jag kan inte skriva på en vecka.. Så det får bli en sammanfattning av vecka 11 när jag är hemma igen :)
Gick till Clas Ohlson efter skolan eftersom när jag kommer tillbaka så börjar jag praktisera direkt. De känner igen mig fortfarande iaf ;) Sen gick jag till en spelbutik och köpte Buzz! sports quiz, ett önskemål från pappa som vi ska ha med upp. Sen åkte mamma & jag till Gränby centrum och handlade lite och sen till statoil för att tvätta bilen. Haha, det var ju skitkul att åka igenom en sån där! Det var länge sen man gjorde det :P . Mamma & jag hade kul iaf, jag vet, vi är duktiga som kan ha kul i en biltvätt. Jag tror det var när den vaxade bilen och det blev helt vitt på rutorna:

Mamma: - "Titta det ser ut som mjölk....eller som nåt annat...."
HAHA, fy fan vad dålig humor ;P Men jag ska väl erkänna att jag skrattade också!

Sen när vi kom hem så städade jag & Jesper bilen invändigt. & efter det så har jag packat typ hela kvällen. Men jag kollade på "Så ska det låta" iaf :) Men Amy Diamond hade man ju kunnat vara utan...

Japp, nu är det bara 1 dag kvar..  I morgon åker vi, ÄNTLIGEN! Nu blir det underbara Kläppen i en hel vecka! <3 :)
Jag hoppas på fint väder hela veckan, mycket snö och en DUNDER after-ski<33

Så vi hörs om en vecka då! Ha det bra så länge! :)

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-03-07 @ 23:23:08
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Liisa

biltvätten, sån åkte vi i jämt när jag var liten när vi skulle till farmor. var så rädd för den då. haha :P Ha det så kul i kläppen nu! :D

2008-03-08 @ 08:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0