~10 maj 2008

Så härligt väder, 25 grader, rena sommarvärmen! <3 :) Men själv så har man ju inte kunnat njuta av det så mycket i dag... Jag har jobbat på Clas Ohlson mellan 12 och 17.15. Så jag var hemma halv sju på kvällen. Men jag klagar inte eftersom jag har tjänat pengar i dag :D .
När jag kom hem så grillade vi kyckling, så härligt att man kan grilla och äta ute igen!
Imorgon så ska jag jobba igen, mellan 12 och 16.15. När jag har slutat så ska jag gå på bio med älsklingen :) Vi ska se "What happens in Vegas". Mys<3
Nu ska jag kolla på tv och äta mitt godis :) Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: emms

den filmen såg jag igår, JÄTTEBRA tycker jag :)

2008-05-11 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0