~13 maj 2008

Ikväll är det Lisens studentskiva på BJ. Ska gå med Sandra och Emma :D <3 . Mikkan kanske också följer med, om hon kan bestämma sig ;P Jag ska ha min nya top och leggings som jag köpte i fredags. Sen har jag inga roliga skor så det får bli mina svarta tråkiga ballerinaskor, måste köpa nya skor!!
Men innan skivan så är det annat som ska göras - plugga... usch fy fan vad tråkigt! Jag har pluggat lite handel till provet imorgon. Sen är det ett arbete i religion som ska in imorgon också, har gjort så mycket jag kan, det är tur att man får jobba med det på lektionen imorgon så jag hinner nog bli klar iaf. Men handel, jag måste verkligen plugga idag men jag har noll motivation! Det är liksom ett slutprov på hela kursen och det är det som känns jobbigt, allt som vi gjort under hela året ska liksom sitta i huvudet! Men tror ni att det gör det eller? Haha, det tror jag knappast. Men men, man får väl hoppas på det bästa...

I helgen så jobbade jag på clas ohlson lördag och söndag, kändes bra att tjäna lite pengar :) Men jag hinner nog inte få dem förrän i juni, men jag lär ju behöva pengar då med. Ska spara till körkortet som jag förhoppningsvis ska ta i sommar :D
Var på bio med älsklingen i söndags på "What happens in Vegas", den var riktigt bra! Efter bion var farmor snäll och hämtade oss :)
Igår så var jag typ ledig, hade ett prov i naturkunskap klockan 16. Så igår satt jag nästan hela dagen och råpluggade, haha. Men det lönade sig också, för det kändes som om det gick riktigt bra på provet :)
Hoppas att det går bra på provet imorgon också..

Nej, nu måste jag gå och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0