~2 maj 2008

YEEEEEEEES!!!! :D :D :D Idag ringde de från Maxi och sa att jag ska få börja jobba där! :D Så sköönt! Så nu ska jag dit på måndag för man skulle gå två provdagar, så den första är på måndag :D Så nu har jag jobb i sommar så jag ska klara mig! :D Pappa tyckte vi skulle fira så han köpte hem mousserande vin, en riktigt god sort faktiskt :)

I dag har jag gått på stan med lillebror och shoppade kläder åt honom. Han köpt ett par jeans, två tröjor, två t-shirts & två par kalsonger. Han hade två presentkort och sen la han ut typ 400 kr utöver dem. Jag vill också shoppa ju!! Haha, men alla mina pengar kommer att gå åt till studentskivor nu ;P . Våran är ju redan på söndag!! :O Tiden har gått så otroligt fort!

Nu sitter jag och väntar på Mattias som ska komma med bussen <3 :) 

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0