~22 maj 2008

Oj, senast jag skrev här var den 13 maj.. har inte haft så mycket tid över till att sitta här.. Så vad har hänt sen sist jag skrev då?
Den 13 maj var det Lisens studentskiva, kvällen var verkligen lyckad! Jag var hemma halv tre... sov kanske 4 timmar sen var det bara att gå upp igen. Haha, jag ska väl erkänna att jag var ganska bakis :P Men det gick bra i skolan iaf. Fick reda på igår att provet som jag skrev den dagen fick jag MVG på :D YES!
Den 15 maj åkte jag & Sandra till Stockholm för att gå på Rix fm festival. Det var såå bra! Bilder finns på min bdb :)
Den 16 maj åkte jag & mattias till västerås för att Dennis (Mattias lillebror) skulle konfirmera sig dagen efter.
Den 18 maj jobbade jag på Maxi mellan 10 och 19 :) Sen hämtade farmor mig & tror ni inte att vi fick punktering!? Jo, så vi ringde Peter och han kom och hjälpte oss som tur var. :)
19-20 maj. Klassen var i Tärna... Det var ganska tråkigt där, det låg mitt ute i ingenstans och det fanns absolut ingenting att göra när vi inte hade "föreläsning".
21 maj. Min kusin Viggo fyllde 4 år :) Så jag var på barnkalas, mys<3
22 maj (i dag). Har varit ledig i dag. Gick en långpromenad med Emma. Sen klippte jag gräset också, fy fan vad jobbigt det var :P Men motion är det! :D. I dag fyller ju Johan, bästis, år också. Stort grattis till dig! :)

Imorgon ska jag till Mattias en stund efter skolan för att han fyller hela 20 år imorgon :D . Ska träffa hans mamma som kommer och hälsar på också, innan hon åker till Turkiet! Jag vill också med!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0