~26 maj 2008

Sitter hemma hos Sandra nu och dricker vin. Vi ska på Emmas studentskiva på People ikväll :) Så nu är vi sminkade och så fina så.
Åkte in till stan till kvart över åtta imorse för jag skulle beställa nya p-piller, hade en tid halv nio. Efter det gick jag till skolan eftersom Lena sa i fredags att det var några som skulle redovisa sina projektarbeten, som skulle vara gjort för typ två vekor sen.. Men dte visade sig att det var bara jag & Sandra som var där till halv nio och de som skulle redovisa var inte ens där, så jävla dålig stil! Jag hoppas verkligen att de får IG i projektarbetet! HAHA!
Så vi gick ner på stan och köpte naturgodis, hämtade ut mina p-piller och tog bussen hem till Sandra :) Vi var hemma typ vid tio :P . Så vi har gått en promenad med Musse till Ica och handlade lunch, vi gjorde våfflor. Gott var det!
I helgen har jag jobbat på Maxi både lördag och söndag :) . 12-20 i lördags och 3-16 igår, skönt att tjäna lite pengar! :) Igår var det mors dag också, mamma fick en blomma och en nyckelring med texten "Världens bästa mamma" av mig :) Jag bakade en kladdkaka också :P

Nej, nu orkar jag inte skriva mer! Ha en rolig kväll för det ska jag & Sandra ha! :D

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0