~8 april 2008

Usch vad dålig jag har blivit på att skriva här.. måste skärpa mig, haha. Det får bli en kort sammanfattning av dagarna sen i söndags..

Söndag: Som sagt så hade vi vår studentskiva på BJ i söndags. Kul var det! :) Middagen var god, alla var glada, haha vissa kanske var lite föör glada ;) . Men det var en lyckad kväll :)

Måndag: Min första provdag på Maxi... Det kändes så jäkla jobbigt att behöva gå och jobba dagen efter studentskivan, fy faan.. Men det är det värt! Jag började klockan elva så farmor hämtade mig runt halv elva och skjutsade dit mig :) Det är inte så svårt att sitta i kassan, det värsta är alla PLU-nummer som man ska lära sig ;P Men det kommer nog efter ett tafg. Jag jobbade till klockan 18 sen tog jag bussen ner på stan och pappa hämtade mig.

Tisdag: Min andra provdag på Maxi. Först hade jag skola mellan 8.30 och 13.00 typ. Sen åkte jag ut till Maxi och stämplade in ungefär 13.45. I dag hade jag en annan "handledare" eller vad man ska säga, den som sitter med en i kassan och hjälper till så att jag ska lära mig. I dag jobbade jag till klockan 20, jag var gaanska slut när jag kom hem.. tur att mamma hämtade mig vid maxi så jag slapp åka buss.

Onsdag: Dax för nästa studentskiva, Saras på People. Jag var inte ett dugg taggad för jag var så jäkla trött. Gått i skolan hela dagen och sen ska man hem och göra sig iordning för att sen åka in och festa medans man måste tänka på att det är skola dagen efter.. usch! Men men, det var väl helt okej. Det var kul att Sara blev så glad för att vi kom :)

Torsdag: Vad har hänt idag då? Hmm.. jag och Sandra gick till Ica och köpte lunch som vi åt på bryggan :) Det var ju bara det att det satte sig ett pucko som började kasta bröd till fåglarna! Usch, fy fan vad äckligt! Om man sitter och äter där så vill man inte ha dem där äckliga fåglarna där som nästan flyger upp på bryggan eftersom att hon kastade där också. Usch! Jag och Sandra bytte plats ganska snart kan jag lova!
När jag kom hem så satte jag mig i solen och pluggade till ett prov som jag har på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0