19 november, dagen då Sofia tog sitt körkort! :D

Jag har inte fattat det än, jag har faktiskt klarat mitt körkort idag!! Det är så jävla skönt! Jag behöver inte be om skjuts längre, jag kan åka själv, helt själv! :D Snacka om frihet! Jag & lillebror tog en tur upp till Ica för att handla lite, fast det kändes inte så konstigt.. hmm.. det blir nog en helt annan känsla första gången jag kör helt själv :)

Pappa berättade att han hade frågat på jobbet vad man ger sin dotter som nyss klarat körkortet. Pappa: "Alla sa en bil, så då var det ju kört.." Haha, jag tycker att hans kollegor hade ett bra tips, eller hur? ;)

Igår skrev jag ju att jag brände typ hela örsnibben när jag plattade håret, haha klantig som man är! :b . Men allvarligt, det svider och gör ont! Örsnibben är alldelles varm. Jag hoppas verkligen att jag slipper någon infektion eller liknande! Jag kan ju inte låta bli att peta på det heller :b. Eftersom att jag har bränt "baksidan" så ser man ju inte så bra i spegeln heller, men jag hoppas det läker snart iaf!

Imorgon ska jag på en arbetsintervju klockan tio. Jag vet inte om jag skrev något om att jag var i Stockholm för typ fyra veckor sen på en intervju? Iaf så var jag det och det är de som har ringt och vill träffa mig igen, men den här gången i Uppsala så jag slipper åka till storstan. Jobbet som det handlar om är ju ändå i Uppsala, varför den första intervjun var i Stockholm var för att deras typ "huvudkontor" ligger där :) Men jag hoppas på det bästa, önska mig lycka till! :)

Samtidigt så kan det bli lite jobbigt om jag får det här jobbet också, för då kanske jag inte kan vara kvar på Maxi... :( Jag vill verkligen inte sluta där för jag trivs så oerhört bra!! Men jag hoppas att det går att få ihop.. :)

Nu är jag trött efter den här speciella dagen så nu ska jag sova, god natt :)

Puss! /Sofia

Johan, du är finast & jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0