20 november

Heej! Kom precis hem från Ica, åkte med Emma & Åsa upp. Emma körde & hon kommer klara sitt körkort det vet jag! :)

Jag har hunnit vara i stan idag också. Först på "intervjun", som var klar efter typ 10-15 minuter :b . Jag hade ju redan varit på en lång intervju & nu var det bara för att jag skulle träffa den nya butikschefen. Jag tror att jag fick jobbet! :D. De visste inte riktigt hur mycket tider det gällde, men om jag var intresserad så skulle det vara bra. Jag sa att jag är glad för minsta lilla så det blir nog så att jag kommer jobba lite på Polarn O. Pyret som öppnar i Gränby centrum nästa vecka :) Det som kändes så skönt var att hon sa att det skulle nog gå att pussla ihop mina tider på Maxi med tiderna jag får på PO.P :) . Så jag kan jobba på båda :D . Men jag fick gärna komma och titta på nya butiken nästa vecka så kunde de visa mig runt och så :) Vilken superbra vecka det här har varit för mig, körkort & nytt jobb! :D

Jag gick en liten stund på stan efter intervjun, fick med mig en kofta från Vero Moda hem. Jag köpte den som en belöning till mig själv för körkortet! ;) Köpte även en ny mascara för det behövdes! Jag tänkte prova den nya som går på reklam på tv nu.. Lóréal volume collagene, vet ni vilken? Jag hoppas på att den är bra iaf :)

Sen ringde jag och väckte mitt hjärta & tog bussen hem till honom<3 Var med honom ett tag, sen skulle han ut till Pontus och fixa med bilen så då tog jag bussen hem.

Puss! /Sofia


Mysig kofta från Vero Moda, 300 kr :)

Kommentarer
Postat av: emms.

ååh vilken mysig kofta! :) sån vill jag också ha och mysa runt i. :)

2008-11-20 @ 15:02:25
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, den är väldigt mysig! :) Jag kunde inte låta bli att ta med den hem ;b

2008-11-20 @ 15:14:21
Postat av: Johanna Ehrnvall

skit söt kofta! :)

2008-11-20 @ 18:43:49
URL: http://eehrnvall.blogg.se/
Postat av: Sofia

Visst är den :) & den är väldigt mysig! :)

2008-11-20 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0