21 november

Jag kom hem med bilen och bilen är hel! ;) Eller ja, så hel som den var när jag åkte hemifrån iaf, backspegeln är ju fortfarande trasig.. Skitjobbigt att köra i stan utan vänstra backspegeln! Men annars  så gick det så bra så! :) Jag var och snurrade lite i stan innan jag hittade en parkering, tog den sista lediga vid Linnéskolan. 15 kronor i timmen, billigt billigt... Men jag skulle ju stå där knappt en timme så det gjorde inte så mycket. Jag mötte Piffen vid stationenm, vi gick ner till Clas Ohlson och skulle kolla på en locktång. Men då hittade jag en annan som jag letat efter förut som var dyrare men det var ju ändå en sådan jag letat efter tidigare.. Jag hittade bara skyltexemplaret på plats så jag gick till min vän Claes och frågade. Men de var slut och det skulle ta ett tag innan de kom in så det var bara att gå därifrån utan locktången.. Claes gratulerade mig till körkortet också! :D

Vi gick iaf till bilen och åkte upp till Gränby centrum, parkerade och gick ur bilen & kommer på att vi skulle ju äta innan ju! Haha, så det var bara att ta bilen och åka ner till donken ;b . När vi äntligen hade fått maten och ätit upp så bar det av till Gränby igen ;) . Vi gick runt lite, Sandra lämnade tillbaks en klänning och jag köpte en locktång. Yes, jag hittade en likadan på Expert :) Det var den sista, så den verkar vara populär.
Johanna & Tomas var ute och gick med Christopher så de kom till Gränby så vi fick se lilla bebisen :) Ungen är toksöt! Men Johanna & jag bestämde att ses någon gång nästa vecka när han är vaken ;)

På vägen hem så åkte jag förbi farmor & farfar och satt och pratade med de i någon timme :) Sen åkte jag hem.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova, god natt!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0