22 november

Den här dagen har spenderats med Emma & Petter :) . Vi var först på Ikea, Chilli, sen Gränby centrum & sist donken ;) De flyttar ju imorgon så det behövdes lite saker till hemmet. Träffade Elina & Kalle på Ikea också. Jag & Elina bestämde att vi ska försöka träffas nästa vecka :) När vi hade varit överallt så skulle Emma till Therese för att de ska ut på krogen ikväll. Sen skjutsade Petter hem mig och nu har jag duschat & gjort mig iordning för ikväll. Jag ska vara "fylletaxi" ikväll ;b . Fast jag ska vara med på 40-årsfesten också :) Carina som fyllt 40 år. Så det blir nog en trevlig kväll skulle jag tro :)

Emma, du vet att jag kommer våldgästa er så ofta jag kan nu när du flyttar! ;)

Puss! /Sofia


Kommentarer
Postat av: Emma

flytten blir av i veckan, det är inte klart med kaklet än.. så nån dag till får du ha mig som granne :) bra va? <3

2008-11-23 @ 15:53:32
Postat av: Sofia

Yes, nu blev jag lycklig! :D Jag är ledig typ hela veckan så imorgon tycker jag att vi hittar på något :) <3

2008-11-23 @ 17:23:55
Postat av: Emma

jag sover hos petter inatt, men om du är ledig nästan hela veckan så kan vi ju hitta på något på tisdag :) om du vill. <3

2008-11-23 @ 21:32:10
Postat av: Sofia

Okej vad synd :/ . Jobbet ringde imorse så jag jobbar imorgon, men vi får ta det en annan dag :) <3

2008-11-24 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0