24 november

Gick upp vid tio imorse och skottade snö mellan halv elva & halv tolv.. skitjobbigt! Och till vilken nytta då? Det snöar ju hela tiden så nu är det nästan lika mycket snö på vägen igen -.- Något irriterande..
Jobbet ringde lite innan tio när jag fortfarande låg kvar i sängen, så imorgon ska jag jobba mellan 12 & 20 :) Jobbade igår, ganska lugnt med folk då så tiden gick långsamt. Jag hade tagit bilen till jobbet och när jag skulle hem vid fyra så var det typ snöstorm! Kuuul... Man såg ju inte ett skit. Fick åka 60 hela vägen hem där det annars är 90, man såg kanske fem meter framför bilen. Det var lite småläskigt, men det gick bra iaf. Jag var ganska trött på jobbet igår också för jag hade bara sovit typ fem timmar.. Jag var ju fyllechaffis i lördags så jag kom i säng vid halv tre.
De timmarna har jag väl tagit igen i natt, sovit typ tio timmar, skönt :)

Fy fan vad det snöar ute nu, det är typ som en vit vägg när man kollar ut genom fönstret..

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0