25 november

God morgon! Jag vaknade vid åtta imorse och gick direkt in i duschen. Sen har jag klätt på mig, sminkat mig & ätit frukost. Sitter och funderar på om det är någon idé överhuvudtaget att platta håret idag.. Det snöar liksom ute så håret lär ju inte hålla sig platt ändå. Nej, det får bli min supersköna Peak-mössa & sen uppsatt hår på jobbet. Haha, intresseklubben antecknar ;) Men jag hade inte så mycket intressannt att skriva om :b.

Jag ska ta bussen som går 10.55 & Malin skulle gå till min hållplats eftersom att vi ändå ska åka in med samma buss. Hoppas att vi kommer i tid, man vet ju aldrig när det är sådant här väder & väglag ute.. Men de på jobbet lär väl iaf förstå om man blir lite sen en sådan här dag. Jag börjar jobba klockan 12 & slutar sen ikväll klockan 20.

Ha en bra dag :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0