26 november

Heej! Klev upp ur sängen för en timme sen ungefär, skönt att sova lite längre :) Idag är det jobb som gäller igen, de frågade igår om jag kunde idag. Så jag jobbar 15-22.30 idag.. suck, jobbigt pass men det är pengar iaf!

Tänkte ta bilen in till jobbet idag. Efter jobbet ska jag sova hos Johan, så jag hoppas att det finns någon parkering hos honom :p . Nu tigger Lisen om skjuts in till Fredrik också, så då får jag sällskap in till stan :) Fast det blir ju en omväg om man säger så ;) haha.

Det gick iaf bra att jobba igår, tiden gick lite långsamt ibland bara för det var inte så mycket kunder. Men sen helt plötsligt så hade man värsta kön som väntade. Jag & Jennie hade lunch samtidigt så vi delade på grillad kyckling & potatissallad, mums! :) Jag skulle ha sovit hos mitt hjärta, men det blev ändrade planer så jag sover hos honom i natt istället. Men igår så väntade jag på Malin i en timme så åkte jag med hennes mamma hem sen vid nio. Jag var "praktikant" på bageriet den timmen, haha ;D . Bilder finns på min bdb ;) Jag gjorde lite marsipantomtar och så ;P

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0