27 november

Här kommer en liten uppdatering från mig :)

Igår jobbade jag stängning, dvs till ungefär 22.30. När jag slutat så åkte jag hem till världens bästa Johan och sov där :) Imorse vet jag inte riktigt när jag vaknade men Emma skickade sms vid halv tio och skrev att hon & hennes mamma skulle åka hemifrån vid halv elva. Så jag gick upp efter en liten stund och gjorde mig iordning. Älsklingen låg kvar i sängen och sov. Sen så sa jag hejdå till älsk och åkte från honom vid halv elva. Johan, jag älskar dig så otroligt mycket! <3

Jag åkte till Tunabackar där jag mötte upp Emma & Åsa. Åsa skulle hämta ut ett paket och jag skulle kolla om jag fick hämta ut ett paket som pappa fått. Men icke, man måste ha med sig pappas leg isf. Skit också, det var nämligen en backspegel och det hade ju varit ganska skönt att få ta hem den så bilen blir fixad snart. Men men, mamma får väl hämta den imorgon istället. Jag & Emma åkte iaf vidare till Gränby centrum och det var ju inte det lättaste att hitta en parkering där idag om man säger så.. De hade ju invigning av flera nya butiker idag. Vi hittade ingen parkering så vi åkte och tankade lite och sen tillbaka och då hittade vi en ledig plats! Vi var inte så jättelänge inne på Gränby, men en liten stund iaf, kul att se hur det ser ut. Jag var in på PO.P och pratade med butikschefen och hon tyckte det var kul att jag tittade in :) Jag kommer att få jobba både på Gränby & nere på stan! Vad roligt det ska bli! :)

När Emma & jag var klara på Gränby så åkte vi ner till donken och åt lunch. Efter det så åkte vi till Johanna, Tomas & lilla Christopher :) Han var ju mycket mindre än vad det såg ut på bilderna! Ååh, så söt han är! :) Jag höll honom en stund, så mysigt! Emma & jag funderade på att åka till bb och sno varsin liten bebis ;) haha. Jag hade köpt en babyhjälm, haklapp, body, byxor & tröja som de fick idag också :) Vi var hos Johanna i ungefär två timmar, sen var vi tvungna att åka ner på stan. Vi skulle hämta mamma vid nedre slotts. och sen till stationen för att hämta mitt körkort! :D Jepser åkte med hem då också.

Ikväll så har vi haft en må bra-kväll här hemma. Det var en kompis till Janna, vår granne, som höll i det. Hon hade med sig sin bebis på 7 månader, vilket charmtroll! :) Han var så glad sötnosen. Vi var sammanlagt typ nio personer tror jag och det var en trevlig kväll. Jag fick vara lite barnvakt åt lillen också :) Jag vill också ha en liten bebis! Men det får nog vänta några år :b . Men de är ju så mysiga! :)

När alla hade åkt hem så skjutsade jag hem farmor för vi behöver låna hennes bil imorgon. Så runt tio skjutsade jag hem henne. Tror att det blir sängen för min del om en liten stund. God natt. Oj, vilket långt inlägg det blev :b

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0