6 november

Tänkte börja med att svara på två kommentaren som jag fått i förra inlägget...

Lisen; Tack, det känns bra att höra det! ;p Vi ska nog klara det här, jag & Emma :)
Piffen; Saknar dig också :) Det går bra att köra med läraren, hon är så snäll & gullig så :) Hon berömmer mig och säger att jag är duktig så det känns superbra med körningen! :)

Som sagt, körningen känns som att det går mycket bra. Teorin känns lite värre... igår hade jag en sån där dag när det kändes skitsvårt och helt hopplöst med teorin.. men idag känns det bättre för nu har jag skrivit fyra godkända prov på datan! :) Jag ska nog fixa teorin också!
Idag har jag en körlektion klockan 11.40 och då ska jag fickparkera.. får se hur det går. Den "vanliga" parkeringen klarade jag av iaf :) Emma fick följa med på den dubbellektionen jag hade när jag skulle parkera och lite annat. Vi ska fråga om hon får följa med idag och kolla på fickparkeringen också :)

Nu måste jag kila, hoppas ni mår bra allihopa! :)

Puss! /Sofia

Saknar min älskling..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0