De var helt gratis!


De här två kom i ett paket på posten igår... Det var adresserat till mig men det fanns varken en räkning, något brev eller en avsändare.. Jag har ett svagt minne av att jag var med i någon AC/DC-tävling, men jag kommer inte ihåg när & på vilken hemsida.. :S Men tydligen så vann jag ett pris iaf ;D . Haha! Ibland ska man ha tur! Fast jag hade otur i turen om man nu kan säga så.. :b . Skivan är den senaste men den har redan pappa & dvd:n köpte jag till pappa i Ullared så den har vi redan här hemma också ;) Men jag flyttar ju hemifrån någon gång så då har vi ju varsina! :D

Nu är det bara tre månader kvar! Den 20 februari, AC/DC på Globen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0