Det finns idioter...

Jag har ju glömt bort att berätta en sak som hände dagen jag skulle köra upp... Mamma & jag åkte hemifrån klockan sju på morgonen eftersom vi skulle till Fagersta. Vi åker på en ganska smal asfaltsväg, mamma kör. Vi kommer till ett litet backkrön och eftersom att det är snö, is, minusgrader, alltså lagom halt på vägen så håller sig mamma så långt till höger som det går på vägen och kör sakta över backkrönet. Då kommer det en mötande bil i ganska hög fart och den bilen ligger inte så långt till sin högersida om man säger så. Det smäller till bra jävla högt i bilen & ja de körde sönder våran backspegel på bilen!! Vilka jävla idioter!! Är det halt, mörkt, smal väg och på ett backkrön så kör man väl för fan sakta!? Kul liksom, pappa har kollat upp vad det kan kosta och det var några tusen.. jag kommer inte ihåg exakt men jag tror det var runt sex tusen spänn! Fan vad irriterande! Idioter! Kul början på dagen som man ska köra upp också då, håller på krocka liksom.. Det finns idioter!


Snyggt va...? :/

Kommentarer
Postat av: Johanna Ehrnvall

stannade inte bilen och människan kom ut och snackade eller något :o?

2008-11-21 @ 11:07:28
URL: http://eehrnvall.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo, men personen erkände inte att det var hans fel! Så det lär ju bli så att vi får betala det själva iaf.. :/

2008-11-21 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0