Det närmar sig nu

Hej! Som ni förstår så sitter jag i datasalen på trafikskolan :) Nu är jag nervös inför teoriprovet igen.. :/ Vet inte hur det kommer gå, bra förhoppningsvis! Jag måste bara hinna skriva klart alla "övningsprov" innan jag ska skriva det riktiga. Är inne på "Fas fordon" just nu & hur bra är jag på det då? haha :p . Jag vet väl inte vad allt heter haha! Men nu har jag skrivit två godkända av tre, så det ska nog gå bra.
Imorse var det till att gå upp tidigt igen eftersom jag skulle köra klockan åtta. Lite smått jobbigt att gå upp klockan sju eftersom att jag inte somna förrän elva igår, det var ju Prison Break.. ;p Det får jag absolut inte missa! :D

Igår körde jag en dubbellektion, fast med en annan lärare för Sabina som jag kört med förut har blivit riktigt sjuk. Så igår körde jag med en manlig lärare, det gick hur bra som helst! När vi hade kommit tillbaka till skolan och jag hade parkerat och min lektion var slut så sa han något som var så jävla skönt att höra! "Skulle jag ha den behörigheten så skulle jag ge dig ditt körkort här och nu." YEES! Det kändes så bra att höra! :D Nu ska jag fan klara av uppkörningen! :)
Idag så körde jag också en dubbellektion med en ny lärare igen. Han var nöjd med min körning också :) Det är nog bra att få prova på att köra med flera olika lärare också tror jag. Imorgon skulle jag köra med en ny igen så :p

Nu ska jag kila.

Puss! /Sofia

Johan älskling, jag saknar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Piffen

Det kommer gå jättebra för dig Puffen det vet jag :D

Å va roligt att den nya läraren sa så där, de måste kännas väldigt skönt ändå :)

Hoppas du har de bra så ses vi snart.

Puss (l)

2008-11-11 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0