Det verkar som om det har fastnat en del grejer i mitt huvud iaf

Hejsan! Sitter nere på skolan och har precis skrivit två till godkända prov! :) Det går framåt med teorin och det börjar kännas mycket bättre med den nu.
Igår hade jag en dålig dag. Jag ville bara hem och krama om min älskling! Saknar honom jättemycket! Vi har inte träffats på 1½ vecka och det känns som en evighet. Men nu är det mindre än en vecka kvar innan jag kommer hem :)
Sandra ringde mig igår runt halv sju & vi pratade om allt mellan himmel och jord :p . Vi har inte heller setts på länge pga den här intensivkursen, men vi ska ses så fort vi kan båda två! :) Saknar ju min lilla Piff.. När vi sagt hejdå och lagt på så kollade jag var klockan var... haha vi hade pratat i nästan en timme! ;) Det stod typ 54 minuter om jag kommer ihåg rätt :p . Det märktes att vi inte setts på ett tag, vi hade mycket att prata om! :)
Pratade med mitt hjärta innan jag skulle sova, det börjar bli väldigt ensamt att sova själv i sängen.. :( Men snart så ses vi igen min älskling och jag! :)<3

Nu ska jag kila, hoppas ni har det bra! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0