...

Jag är besviken på dig just nu.. :( Jag åker imorgon!!

Usch, jag är egentligen inte på något bra humör så jag orkar egentligen inte skriva.. men jag har inget bättre för mig just nu heller än att gömma mig under täcket. Ledsen och besviken.. :(



Igår packade jag i stort sett allting som jag ska ha med mig till Norberg, skönt att ha det gjort. När pappa kom hem så åkte vi och hämtade pizza och tjockade i oss. Sen blev det en lugn hemmakväll med pappa framför teven :)
I dag gick jag upp kvart över sex eftersom att jag skulle jobba. Jag har jobbat mellan åtta och tre. När jag slutat så väntade jag på Malin, vi handlade lite och sen tog vi bussen hem. Åt mat hemma med pappa & lillebror och någon timme senare så var vi hemma hos Malin m. familj. Kom hem därifrån precis nu. Många skratt ikväll ;) Iaf tills dess att jag fick ditt sms.. du borde vara här hos mig nu.. :(

Nej, nu skiter jag i det här, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Liisen

Vad har hänt gumman?

2008-11-02 @ 10:56:15
URL: http://lliisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0