Ett till steg närmare...

Jag har precis kommit hem från stan och är genomfrusen och blöt, gissa om jag kommer bli förkyld.. :( I stan var det snöblandat regn och blåste, usch! När jag klev av bussen hemma så var det bara snö iaf så det var inte lika blött. Janna & Maya var ute i snön så jag stod och pratade med Janna en bra stund :) Men nu är jag inne och ska snart sätta mig i soffan med en varm filt.

Vad gjorde jag i stan då? Jo, jag var på Vägverket och skrev teoriprovet och vet ni vad? Jag klarade det!! :D Fy faan så sköönt! Nu är det bara uppkörningen kvar och sen så har jag körkortet! :D Jag ska banne mig klara uppkörningen på första försöket! :D

Halkbana [x]
Teoriprov [x]
Uppkörning [ ]

Jag köpte choklad, pepsi max & en kanelbulle på Pressbyrån innan jag åkte hem. Det tycker jag att jag är värd idag! :D

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0