Fem dagar kvar

Bara fem dagar kvar & sen får vi åka hem! :D Åh, så underbart! Jag saknar min Johan så att det gör ont! :'(

Igår var mamma, pappa & lillebror och hälsade på :) Petter var också här & det tyckte nog Emma var underbart! :) Vi tog en fika allihopa, mysigt. Min familj var nog här ungefär 1½ timme sen åkte de hem igen. Petter stannade kvar och sov kvar tills idag. Vi tre åt ute på restaurang igår & Petter var så gullig att han bjöd på maten, tack! :) Efter maten så gick vi till Ica och köpte godis & läsk, som Petter också betalade :) Sen blev det en lugn lördagskväll framför teven. Pratade med Lisen i nästan en halvtimme igår :) Emma & Petter började undra vart jag tagit vägen, för jag var ute när jag pratade med henne :b .

Idag kom Emmas föräldrar, farmor & Royal och hälsade på :) Så det blev en fika idag igen :b. Dem & Petter åkte hem för typ en timme sen kanske. Så nu är Emma & jag själva igen. Jag ska snart plugga lite teori här på datan, prata klart med Sandra på msn först :) Jag tänker på dig min vän, du får ringa ikväll så får vi prata ut lite grann :)<3

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0