Första advent!

Nu har Lassgårds precis åkt hem och vi ska väl snart börja köra iväg alla stolar & bord från gårdagen. Alla var nöjda med lördagen och tyckte det var så trevligt så :)

Känner mig lite trött och seg idag. Har inte sovit så många timmar den här helgen. Jag kommer inte ihåg vad klockan var när vi lade oss igår, men den var kanske runt två nånting. I fredags så satt jag & Emma uppe till sent på natten och pratade massa massa minnen :) Vi har ju gjort så mycket tillsammans! Men det är klart eftersom att vi känt varandra i 19 år! :) Haha, vi fick ett antal skrattanfall där ;) Klockan var kvart i tre när Emma gick hem :b . Apropå Emma då... idag lämnar hon mig och flyttar hemifrån. Det kommer bli så tomt ju.. Men jag har lovat att komma så ofta jag kan och hälsa på och när Emma fått sitt körkort kan ju hon åka hit också :D . Det kommer bli minst 19 år till även fast vi inte bor knappt 20 meter ifrån varandra längre :)<3 Jag älskar dig Emma!

Idag är det ju faktiskt första advent! Fattar ni, det är bara fyra veckor till JUL! :D Fast någon julkänsla har man ju inte än kan jag säga men den kommer nog. Snön kunde gärna få komma tillbaka också. Nu är det mest slask ute.. Det finns lite snö på tomten men den försvinner nog snart den med tyvärr..

I år vill jag ha en vit jul!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig också min vän! Vi ska ses minst lika mycket som när jag bodde hemma :) det bara måste vi göra! <3<3

2008-12-01 @ 09:57:08
Postat av: Sofia

Absolut hjärtat mitt!:)<3<3

2008-12-01 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0