Guldbröllop

Det blev ett väldigt sent inlägg idag.. Lördagen den 29 november så har vi firat min farmor & farfar för att de har varit gifta i 50 år och firar guldbröllop! Tänk er själva, 50 år som gifta tillsammans! :) Det har iaf varit jättetrevligt och det var väldigt uppskattat. Vi har varit 14 personer här idag men just nu är det bara Lassgårds kvar, de ska sova här i natt. Jag skjutsade hem farmor, farfar & morfar för ett tag sen.

Älsklingen ringde runt sex-tiden och pratade en stund och sa att jag kunde ju ringa senare. Han skulle iväg på en fest senare men jag skulle iaf ringa. Så jag ringde upp hjärtat för en timme sen ungefär och det var ju stor idé också.. Det var ju ett sånt jävla liv i bakgrunden så vi hörde ju knappt vad vi sa till varandra så vi la på ;b . Haha, vi får prata imorgon istället älsk<3

Jag börjar bli ganska trött för jag sov typ fem-sex timmar i natt bara.. Men just nu är det nintendo wii som spelas och det är ju kul att titta på ;)

Men jag säger god natt nu iaf.

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

storsläkten på besök ;)

2008-11-30 @ 08:52:35
Postat av: Sofia

Absolut! :D

2008-11-30 @ 12:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0