Helg och lite ledigt från körkortet

Heej! :)
Sitter just nu i data-/teorisalen och har skrivit några prov. Det känns lite bättre med teorin nu, men jag är fortfarande lite osäker.. Men det går åt rätt håll nu iaf! :)
Igår var det fickparkering som stod på schemat och det gick ju skitbra! Det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara, så det var skönt! Igårkväll var det den sista teorilektionen också, så jag hoppas att det har fastnat mycket i mitt huvud :p . Men vi har lite anteckningar att läsa igenom så det känns bra.

I dag hade jag en dubbel körlektion som började klockan åtta, så det var bara att gå upp klockan sju imorse. Emma följde med på min lektion idag också :) Jag skulle träna på hur man kör i en rondell, eller cirkulationsplats som det så fint heter. Det gick helt okej, vi ska träna lite mer på det på måndag. Just nu är Emma ute och brummar, hon kommer tillbaka till halv ett och då ska vi äta lunch har vi tänkt. Resten av dagen blir det att skriva prov på datan och plugga i böcker. Ikväll blir det mys med tacos och lite gott framför teven, vi kanske kilar till det lilla systembolaget som finns här och köper någon cider kanske.. hur låter det Emma? ;p Haha, ja vi får se vad som faller oss in. Det blir iaf tacos och något gott snacks framför teven! :) Det är vi värda efter en hel veckas körning och pluggande! :)
Imorgon tror jag att det blir paus från körkortet hela dagen faktiskt. Men på söndag blir det plugg hela dagen! Sen är det bara en vecka kvar, shit vad tiden går fort!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh vad kul. :) jag håller tummarna :D

2008-11-08 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0