Jag är äntligen hemma igen!

Japp, jag kom hem för cirkus två timmar sen och gissa om det är skönt att vara hemma igen!? :) Jag, mamma & lillebror har nyss ätit mat och snart ska jag sätta mig hos mamma framför teven och bara ta det lugnt.

Imorse blev det tidigt, vi gick upp kvart i sju och sen vid halv åtta knatade vi iväg till trafikskolan. Ungefär vid åtta åkte vi iväg jag, Emma, David (en annan elev) & Jerry (läraren) till Eskilstuna. Där skulle vi köra halkbanan! Emma & jag var nervösa innan, värst var Emma ;b . Vi stod och kollade hur alla bilar sladdade, snurrade runt och jagvetintevad.. Men sen när vi väl fick köra så var det ju skitkul! Jag skulle kunna göra om den en gång till ;b . Det som kändes extra roligt också var att vi fick ju sitta ensamma i bilarna, det kändes ju som om man redan hade körkortet! :D . Vi körde varsin Toyota corolla.



När vi var klara så skulle David till stationen i Eskilstuna så han körde dit och sen körde jag därifrån och ungefär halvvägs hem sen så körde Emma resten :) Sen var man ganska trött efter att ha kört mycket bil :b . Vi var tillbaka i Norberg halv fyra och mamma kom precis då också. Vi städade ur lägenheten och tog våra saker och åkte till skolan och lämnade nycklarna och sen var vi äntligen påväg hem igen! :D

Det har ändå varit två roliga veckor, jag & Emma har ju varit tillsammans i stort sett hela tiden :) Vi var väl ifrån varandra max tre timmar i streck under de två veckorna ;) Vi har ju faktiskt varit sambos ju! Det kommer kännas konstigt att inte vakna upp i samma rum som Emma nu ju.. Emma du får flytta in hos mig istället för med Petter!! ;D

Varsågod, där har ni en liten uppdatering från mig! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: din sambo (emmsipemms.)

Joru, det har varit två riktigt roliga veckor det här :) Det får vi göra om (skämt åsido!) haha. Aldrig mer den där lilla hålan iallafall.. men vi gjorde ju det bästa av situationen så vi överlevde två veckor tillsammans :)



i love love love you! <3

2008-11-14 @ 20:35:34
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0