Lördagskväll

Det blev ingen tråkig ensam hemmakväll ikväll iaf. Jag gick över till Lisen & umgicks med henne & Fredrik :) Vi satt framför tänd brasa och pratade och spelade kort :) Det är så mysigt med brasa nu när det är så tråkigt väder ute. Sen så åt vi mat där och lite senare så skulle Fredrik in till stan. Så vi satte oss i bilen och åkte in mot stan, släppte av Fredrik hos en kompis och sen åkte jag & Lisen hem igen.
Vi var hemma runt halv tio och Lisen skulle upp tidigt imorgon så hon gick hem och jag hem till mig. Här var det fullt hus när jag kom in i vardagsrummet :b . Mamma, Jesper, Hampus, Emil, Henrik & Carina satt och kollade på Svensson svensson.
Men nu så sitter jag själv vid teven, mamma gick precis och lade sig i sängen. Jesper sitter med Hampus & Henrik i datarummet. Men det blir nog sängen snart för då blir det snabbare söndag :) Imorgon ska jag in till min älskade Johan, usch så jag saknar honom! Men imorgon så träffas vi hjärtat mitt<3

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0