Onsdag, torsdag, fredag, hemma igen!

Två nätter kvar i Norberg, bara två nätter! Hur skönt som helst kan jag lova! :) Jag saknar min säng, imorse vaknade jag och hade skitont i vänstra axeln.. man sover inte skönt i de sängarna som jag och Emma har i vår lilla etta. Men jag ska nog stå ut i två nätter till ;p . Idag så borde det vara min sista lektion om inte läraren tycker att jag behöver fler. Men med tanke på vad den läraren som jag körde med i måndags sa så borde jag klara mig utan att lägga till någon. Men i dag ska jag ju köra med en ny lärare igen så vi får se vad han tycker.

Igårkväll ringde min farmor till mig och undrade hur vi hade det. Jag har inte träffat farmor på typ två veckor & det är länge! Saknar min farmor :) Hon kom hem nu i helgen efter en vecka i varma Teneriffa (eller hur det nu stavas:p). Men jag sa att vi har det bra och att vi åker hem på fredag :) Någon timme senare så ringde mamma. Mamma har ringt varje dag förutom den dagen de var här och hälsade på :)

Jag har precis pratat med hon i receptionen och jag får köra halkbanan på fredag, samtidigt som Emma :D . Skönt! Plus att jag får skriva mitt prov i Uppsala istället för Västerås. Också väldigt skönt att slippa åka till en annan stad! Så mitt prov flyttades fram en dag, men det spelar ingen roll för då får jag ju en extra dag att plugga :)

Nu måste jag plugga lite teori här på datan.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0